BMW prezanton makinën e re elektrike me vlerë 120,000 dollarë

Automjetet elektrike, me nevojën e tyre për shumë bateri të shtrenjta, shpesh kanë prirje drejt luksit. Makinat elektrike nga Porsche, Mercedes dhe Audi kanë dalë të gjitha në treg vitet e fundit. BMW ka dalë me makinat e veta elektrike si iX dhe i4 dhe tani i7-i i ri, një model i ri me bateri më të shtrenjtë të sedanit të markës.

Ndërsa BMW është ndoshta më i njohur për makinat e saj më të vogla të Serive 3 dhe 4, Seria 7 është ekspozita e markës për luksin dhe teknologjinë. i7 është versioni elektrik i një gjenerate të re të BMW Serisë 7, e cila u zbulua të mërkurën.

Me një çmim fillestar prej 119,300 dollarë, i7 xDrive60 me të gjitha rrotat me 536 kuaj fuqi do të jetë në gjendje të bëjë 300 milje me një karikim të plotë, që është më pak se Mercedes EQS ose Lucid Air konkurrent. Ai gjithashtu do të ofrojë një version me benzinë ​​me motor V8, 760i X-drive, me të njëjtën fuqi kuaj-fuqi dhe një çmim fillestar që është 300 dollarë më pak. Do të duket pothuajse identike. Një version me gaz me një motor 6 cilindrash do të ketë një çmim fillestar prej 93,300 dollarë.

Ky version i ri thekson gjithashtu strategjinë e BMW-së për fleksibilitetin e parë të automjeteve elektrike, e cila është e ndryshme nga ajo e konkurrentëve luksoz si Mercedes-Benz dhe Audi. Ndërsa automjetet elektrike të këtyre markave të tjera luksoze bazohen në shasi të dedikuara EV me pak lidhje me modelet e tyre me energji gazi, BMW thekson inxhinierinë e adaptueshme si avantazhin e saj.

BMW ka projektuar të gjitha modelet e saj të reja në mënyrë që ato të mund të ndërtohen me motorë me djegie të brendshme, fuqi plotësisht elektrike ose si hibride plug-in që kombinojnë energjinë elektrike dhe gazin. Drejtuesit e BMW këmbëngulin se kjo nuk është vetëm një çështje e montimit të baterive dhe motorëve elektrikë në makinat që synonin të kishin motorë me gaz. Në vend të kësaj, këto automjete janë projektuar, që në fillim, për t’u ndërtuar me cilindo nga këto sisteme lëvizëse.

Një përfitim i madh i të bërit në këtë mënyrë, thonë drejtuesit e BMW, është se i jep kompanisë fleksibilitet për të prodhuar lehtësisht më shumë — ose më pak — makina elektrike ose makina me gaz në të njëjtat linja montimi në vend që të angazhohen vetëm për burime prodhuese. te EV-të. Me makinat dhe SUV-të e dizajnuara për t’u ndërtuar si të dyja, prodhuesi i makinave gjithashtu nuk rrezikon të vendosë miliona dollarë kosto zhvillimi në një model vetëm elektrik që mund të gjejë pak kërkesë në disa tregje.

Një përfitim tjetër, tha kryetari i BMW, Oliver Zipse, është se klientët nuk duhet të zgjedhin midis dy modeleve krejtësisht të ndryshme kur vendosin nëse duan një makinë elektrike apo me gaz. Ata thjesht mund të vendosin se duan të blejnë një BMW Seria 7, më pas të zgjedhin nëse duan versionin benzinë ​​apo elektrik, ashtu siç mund të vendosin nëse duan një motor V8 apo drejt-6. Sido që të jetë, klientët marrin të njëjtën përvojë dhe dizajn të makinave luksoze.

Ana negative e një platforme të përbashkët inxhinierike është se, për të mundësuar energjinë elektrike dhe benzine, projektuesit kanë nevojë për kompromise. Makinat me motorë me djegie të brendshme kanë nevojë për një hapësirë ​​të madhe të lirë përpara për motorin, një më të vogël zakonisht nën bagazhin për rezervuarin e karburantit dhe shpesh një tunel të gjatë në mes për të lidhur motorin me rrotat. Makinat elektrike, nga ana tjetër, mund të kenë motorë elektrikë më të vegjël të montuar më afër rrotave individuale, dhe ndërsa nuk kanë një rezervuar karburanti ose një tunel transmetimi, ato kanë nevojë për një zonë të madhe, relativisht të sheshtë, zakonisht në fund të makinës. , për bateritë.

Sedani elektrik Mercedes EQS, për shembull, ka vetëm një kapuç të shkurtër që përmban disa komponentë elektronikë dhe ka një dysheme pothuajse të sheshtë që lejon më shumë hapësirë ​​​​të brendshme të ruajtjes.

Zipse këmbënguli se Seria 7 përfaqëson një sedan luksoz superior me madhësi të plotë, pavarësisht nga burimi i energjisë. Përvoja e drejtimit do të jetë e shkëlqyer, tha ai, si dhe komoditeti dhe teknologjia e brendshme.

“Nuk ka makinë me një rresht të dytë më të gjerë dhe më luksoz”, tha ai gjatë një takimi me gazetarët.

Vendet e pasme janë një arsye kryesore për të blerë këtë lloj makine të madhe. Në sedanët me madhësi të plotë, në përgjithësi nuk ka më shumë hapësirë ​​(nëse ka) në sediljet e përparme në krahasim me makinat më të vogla. Hapësira shtesë zakonisht shkon tek ato në pjesën e pasme.

Si në shumë makina të tjera të mëdha të nivelit të lartë, sediljet e pasme mund të mbështeten ndërsa mbështetësit e këmbëve dhe këmbëve ngrihen nga poshtë sediljeve. (BMW pretendon se sediljet e saj mbështeten më shumë se sa e konkurrentëve. Megjithatë, sedilja e pasagjerit përpara, nëse nuk është e zënë, mund të lëvizë përpara dhe të paloset për të lejuar më shumë hapësirë.

Blerësit e Serisë 7 të BMW mund të marrin një ekran video opsional 31 inç me rezolucion të lartë që paloset nga çatia për të ofruar argëtim për pasagjerët e sediljeve të pasme. Kombinuar me një sistem stereo të nivelit të lartë të disponueshëm dhe hije dritaresh me energji elektrike për të bllokuar dritën, Seria 7 mund të jetë një vend më i mirë për të parë një film sesa dhoma e ndenjes së dikujt, sipas BMW. Pasagjerët e sediljeve të përparme mund të shikojnë gjithashtu video në ekranin qendror kur makina është e parkuar.

Drejtimi me katër rrota do t’i mundësojë makinës të rrotullohet më fort në rrugët me kthesa dhe në parkingje dhe të ndryshojë korsitë më pa probleme në autostradë. Brenda, ka pak pulla dhe butona. Në vend të kësaj, butonat shfaqen si ikona të ndezura në një shirit të asaj që duket si zbukurim dekorativ që kalon nëpër panelin e kontrollit.

Fenerët e makinës janë të errësuar nga mbulesa të errëta, ndërsa sipër tyre, sinjalet e kthesës dhe dritat e drejtimit të ditës janë vendosur në shufra të ngushta të dukshme. Si opsion, sinjalet e kthesës dhe dritat e ditës mund të përfshijnë kristale Swarovski që shkëlqejnë në rrezet e diellit. Si një opsion tjetër, grila e madhe e “veshkave” të Serisë 7 mund të përvijohet me drita gjatë natës.

Sepse kur shoferi më mirë nuk do të shqetësohej, teknologjitë ndihmëse i lejojnë shoferit të lëshojë plotësisht timonin për periudha të gjata në autostrada të ndara. Kjo teknologji, e ngjashme me Super Cruise të General Motors, kërkon që drejtuesit e automjeteve t’i mbajnë sytë në rrugën përpara në çdo kohë.

Seria 7 mund të hyjë dhe të dalë automatikisht nga hapësirat e parkimit edhe me shoferin jashtë automjetit duke përdorur një aplikacion smartphone. Ai gjithashtu mund të kalojë vetë përmes një kursi të para-programuar, si p.sh. rreth shtyllave në një garazh parkimi, më vete, një veçori disi e ngjashme me modalitetin Summon të Teslës.

Një “ekran me kokë lart” i sofistikuar që shfaq të dhëna në xhamin e përparmë të makinës mund të rreshtojë imazhet dhe tekstin në mënyrë që ato të duken sikur të shtrira mbi rrugë dhe veçori të tjera në botën reale. Sistemi gjithashtu mund të shfaqë rregulloret e parkimit në zonë.

Performanca është një pjesë thelbësore e imazhit të markës BMW. Për dekada, etiketa e marketingut të BMW-së ishte: “Makina e fundit e drejtimit”. Ekzekutivët thonë tani se automjetet elektrike do të marrin drejtimin në panteonin e performancës së prodhuesit të makinave, me versionet më të shpejta dhe më të fuqishme të automjeteve të tij me bateri. Me Serinë e re 7, i7 ndan renditjen e tij si versioni më i fuqishëm me 760i me fuqi V8. Nuk ka plane për një model të serisë 7 me fuqi V12 në këtë gjeneratë të makinës.

Një pezullim i sofistikuar me ajër funksionon automatikisht për të mbajtur makinën në nivel edhe në kthesat e shpejta. Kompjuterët mund të përdorin të dhëna nga hartat GPS dhe kamerat në pjesën e përparme të makinës për të parashikuar se kur një kurbë e ardhshme do të kërkojë që sistemi i pezullimit të reagojë.

BMW ka thënë se gjysma e makinave që kompania shet në mbarë botën do të jenë elektrike deri në vitin 2030. Këtu përfshihen automjetet Rolls-Royce dhe Mini. Të dyja këto marka ikonike britanike janë në pronësi të BMW dhe planifikojnë të shesin vetëm automjete elektrike deri në vitin 2030.

Për t’u bërë pjesë e grupit “Balkanweb” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. Grupi Balkanweb

Burimi informacionit @BalkanWeb: Lexo me shume ne : www.botasot.al

Spread the love

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.