Ngrihen akuza për YouTube Kids: Ka përmbajtje të papërshtatshme për fëmijët

11:42 08/04/2021

Në një letër drejtuar shefit ekzekutiv të YouTube Susan Wojcicki, nga komitet i qeverisë amerikane për politikën ekonomike dhe të konsumatorit, tha se YouTube Kids ishte e mbushur me “përmbajtje të papërshtatshme dhe shumë komerciale”.

YouTube Kids u hap në 2015 si një vend i sigurt për fëmijët për të parë përmbajtjen e duhur. YouTube tha se kishte punuar shumë për të siguruar përmbajtje pasuruese për fëmijët.

YouTube gjobitet 170 milion dollarë në SH.B.A. për shkelje të privatësisë së fëmijëve. Në një deklaratë, një zëdhënës i YouTube tha: Gjatë viteve të fundit, ne kemi punuar shumë për t’u siguruar fëmijëve dhe familjeve mbrojtje dhe kontrolle që u mundësojnë atyre të shikojnë përmbajtjen e përshtatshme për moshën. Ne kemi bërë investime të konsiderueshme në aplikacionin YouTube Kids për ta bërë atë më të sigurt dhe për të shërbyer më shumë përmbajtje edukative dhe pasuruese për fëmijët, bazuar në parimet e zhvilluara me ekspertë dhe prindër. Për më tepër, në YouTube, ne nuk shërbejmë reklama të personalizuara.

Në 2019, Google ra dakord të paguante $ 170 milion (124 milion £) në një marrëveshje me Komisionin Federal të Tregtisë për mbledhjen dhe shitjen e të dhënave të fëmijëve pa miratimin e prindërve. YouTube u angazhua për mbrojtjen e privatësisë për fëmijët dhe heqjen e reklamave të personalizuara.

Sipas letrës, disa video duket se jenë kontrabandë në marketing të fshehur dhe reklamohen produkte ndikuese për fëmijët. Letra pretendon gjithashtu se një ekip kërkimor, të cilin nuk e përmendi me emër, gjeti se vetëm rreth 4% e videove kishin një vlerë të lartë arsimore. Pjesa më e madhe e përmbajtjes ishte me cilësi të ulët, siç janë video-lojërat.

Në letër shkruhet se një nënë kishte raportuar një video që përmbante këshilla se si të bënte vetëvrasje. Pasi u raportua kjo video, letra pretendon se YouTube nuk e hoqi atë për tetë muaj. Në letër i kërkohet YouTube të siguronte një mori dokumentesh, duke përfshirë:

-Informacion në lidhje me 200 kanalet kryesore dhe sa kohë mesatarisht kanë kaluar fëmijët duke i parë ato

-Një shpjegim i hollësishëm se si zgjidhen reklamat me pagesë për t’u shfaqur fëmijëve.

-Një shpjegim se si algoritmi i rekomandimit përcakton se cilat video të promovohen tek fëmijët.

-Numri i videove të hequra pasi ishin të papërshtatshme nga 2016 në 2020. /tvklan.al

“”Burimi informacionit @TvKlan: Lexo me shume ne : www.botasot.al “”

Spread the love

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *