Sebastian Kurz/ Kryeministri austriak dyshohet se përdori para publike për mbulim pozitiv. Pagesat e dyshimta për sondazhet që i sollën fitoren, kush ishte media që i përfitoi

Prokurorët në Austri thonë se kancelari Sebastian Kurz, tashmë nën hetim për ryshfet, dyshohet se ka përdorur fonde qeveritare për të siguruar mbulim të favorshëm nga media.

“Sebastian Kurz dhe nëntë të dyshuar të tjerë, si dhe tre organizata” janë subjekt i një hetimi për vepra të ndryshme korrupsioni në lidhje me këtë çështje, tha prokuroria në një deklaratë.

Mediat austriake raportuan më herët se hetuesit kishin kontrolluar zyrat e Partisë Popullore qeverisëse të vendit në lidhje me një hetim ryshfeti. Prokurorët thanë se po hetonin Kurz ndër të tjera.

Agjencia Austriake e Shtypit raportoi se godina e kancelarisë u kontrollua gjithashtu, megjithëse nuk ishte menjëherë e qartë nëse kjo përfshinte zyrat e Kurz.

Dy të përditshme, Presse dhe Kurier, raportuan se hetimi ishte i lidhur me pagesa të dyshimta për sondazhe të botuara në një gazetë tjetër. Transmetuesi publik ORF raportoi se sondazhet, nga të cilat përfitoi Partia Popullore e qendrës së djathtë, u paguan nga ministria e financave.

Zyra e prokurorëve tha se hetimi i saj për Kurz dhe nëntë persona të tjerë, si dhe tre organizata që nuk i përmendi, ishin të dyshuar për shkelje të besimit dhe ryshfet, raportoi APA. Ai përfshin veprime të dyshuara midis 2016 dhe të paktën deri në 2018.

Kjo lidhet me periudhën në të cilën Kurz mori drejtimin e Partisë Popullore dhe e drejtoi atë në qeveri në krye të një koalicioni me Partinë e Lirisë të së djathtës ekstreme (FPOe).

Prokurorët pretendojnë se një kompani mediatike e paidentifikuar “mori pagesa” në këmbim të publikimit të këtyre sondazheve.

Kompania në fjalë nuk është emëruar zyrtarisht, por është identifikuar gjerësisht në mediat austriake si tabloid “Oesterreich”.

Grupi që drejton “Oesterreich” lëshoi një deklaratë duke mohuar se ndonjë keqbërje ishte kryer në komisionimin ose publikimin e sondazheve të tij.

Dominic Kane i Al Jazeera, duke raportuar nga Berlini, tha se një sondazh i opinionit ishte nxjerrë nga gazeta në fjalë, e cila “hodhi partinë e zotit Kurz në një dritë shumë preferenciale dhe nuk u shfaq si reklamë”.

Kane tha se individëve të caktuar në atë gazetë iu dha pozita në bordin e një kompanie të caktuar.

“Sugjerimi që është paraqitur nga prokurorët është se financat federale janë përfshirë në këtë – kjo do të thotë para të qeverisë, pra para të taksapaguesve,” tha ai.

Zyrtarë të lartë të Partisë Popullore pohuan se informacionet e mediave ditët e fundit në lidhje me kërkimet e planifikuara kishin për qëllim të dëmtonin partinë dhe Kurz.

Kancelari 35-vjeçar u vu nën hetim në maj nga autoritetet antikorrupsion me dyshimin se ka bërë deklarata të rreme në një komision parlamentar, një akuzë që ai e ka hedhur poshtë.

Kurz u bë kancelar në fund të vitit 2017 pasi më parë shërbeu si ministër i jashtëm i Austrisë.

(m.k/BalkanWeb)

Për t’u bërë pjesë e grupit “Balkanweb” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. Grupi Balkanweb

Burimi informacionit @BalkanWeb: Lexo me shume ne : www.botasot.al

Spread the love

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *