Vrasja e kineastes nga aktori Baldwin/ Këto janë rregullat për përdorimin e armëve gjatë xhirimit të filmave

Incidenti i tmerrshëm që rezultoi me vdekjen e një kinematografe në një set filmi javën e kaluar, ka rezultuar me diskutime të mëdha rreth përdorimit të armëve të zjarrit në industrinë e argëtimit.

Aktori Alec Baldwin tha se ndihet shumë keq pasi qëlloi për vdekje kineasten, Halyna Hutchins me një armë rekuizitë në New Mexico.

Theksojmë se regjisori Joel Souza, i cili po qëndronte pas Hutchinsit, u plagos dhe po rehabilitohet në spital.

Përgjegjësia për përdorimin e armëve të zjarrit dhe armëve të tjera i takon zotëruesit të pronave ose ekspertit të armatimit.

Ata sigurojnë armët kur ato nuk përdoren dhe udhëzojnë aktorët se si të përdoren në mënyrë të sigurt. Ata gjithashtu ngarkojnë armët e zjarrit dhe i kontrollojnë para dhe pas çdo skene të xhirimit të filmave.

Cilat janë rregullat?

Nuk ka asnjë rregull përfundimtar për përdorimin e armëve të zjarrit në industrinë e filmit.

Sipas AP, agjencia federale amerikane e sigurisë nuk ka rregulla rreth sigurisë së armëve gjatë xhirimeve filmike gjersa shumë shtete ia lënë industrisë të krijojë dhe të ndjekë rregullat e veta, transmeton Telegrafi.

Profesori Dan Leonard nga Universiteti Chapman në Kaliforni, i specializuar në rregulloret rreth sigurisë së armëve në skenë, i tha BBC-së “në përgjithësi i lihet industrisë të zhvillojë dhe kontrollojë udhëzimet… dhe ato udhëzime nëse ndiqen mund të lejojnë që armët e zjarrit të përdoren në mënyrë të sigurt në set”.

Por edhe atëherë, nuk ka një grup përfundimtar procedurash dhe protokollesh.

Ndoshta më e afërta me një listë të rregullave të sugjeruara është ajo e publikuar nga Komiteti i Sigurisë së Menaxhimit të Punës në mbarë industrinë.

Këshillat e tij përfshijnë:

Armët me boshllëqe mund të vrasin. Trajtoni të gjitha armët e zjarrit sikur të jenë të mbushura

Përmbahuni nga drejtimi i armës ndaj vetes ose dikujt tjetër

Asnjëherë mos e vendosni gishtin në këmbëzën nëse nuk jeni gati për të qëlluar

Kushdo që është i përfshirë në përdorimin e armës së zjarrit duhet të informohet tërësisht në një takim sigurie

Vetëm një person i kualifikuar duhet të mbushë një armë zjarri

Maskat mbrojtëse, mbrojtja e syve dhe e dëgjimit duhet të përdoren nga kushdo në afërsi ose në vijën e zjarrit

Çdo aktor që kërkohet të qëndrojë pranë vijës së zjarrit duhet të lejohet të dëshmojë ngarkimin e armëve të zjarrit

Por komiteti thekson se udhëzimet e tij nuk janë “ligje apo rregullore detyruese” dhe, siç thotë profesor Leonard, dokumenti i sigurisë duket se është rishikuar për herë të fundit në vitin 2003.

“Ka pasur shumë përparime në teknologjinë e efekteve speciale digjitale që nga atëherë që mund të përdoren për të bërë pjesën më të madhe të kësaj pune në postproduksion, madje edhe në filma të pavarur me buxhet më të ulët”, thotë ai.

Studio e filmit Warner Bros ka publikuar rregullat e veta të armatimit, ndërsa Shoqata e Aktorëve ka këshilla për interpretuesit.

A do të futen rregulla më të rrepta?

Incidentet si ai në xhirimet e filmit Rust janë tepër të rralla, por thirrjet janë rritur për ndalimin e armëve të zjarrit të gjalla në setet e filmit, me një peticion që mblodhi më shumë se 23 mijë nënshkrime deri të hënën.

Aktorja Olivia Wilde ishte ndër ata që dhanë mbështetje.

Senatori i Kalifornisë, Dave Cortese tha të shtunën se do të nxirrte një projekt-ligj që ndalon municionet e drejtpërdrejta në setet e filmave.

Ai tha se “ekziston një nevojë urgjente për të trajtuar abuzimet alarmante të punës dhe shkeljet e sigurisë që ndodhin në skenën e produksioneve teatrale, duke përfshirë kushte të panevojshme me rrezik të lartë, si përdorimi i armëve të zjarrit të gjalla”.

Por disa profesionistë të industrisë thanë se thjesht përdorimi i armëve të vërteta nuk ishte problemi.

Gary Harper – i cili ka punuar si përgjegjës për armë në filma të tillë si The Last Samurai dhe Batman v Superman: Dawn of Justice – i tha Hollywood Reporter se shkrepjet direkte nga kamera, nga afër kërkohen shpesh dhe mund të kryhen të sigurta.

Ai përdor një çarçaf Perspex mes aktorit me armë dhe kujtdo që ndodhet pas kamerës, ndërsa operatori i kamerës do të jetë i veshur me veshje mbrojtëse.

Profesor Leonard beson se “duhet të ketë zbatim më të rreptë të këtyre politikave [ekzistuese] dhe rregullim më të madh veçanërisht për filmat me buxhet të ulët”.

Pra, pse të përdorni fare armë të vërteta?

“Nuk ka asnjë arsye që të ketë më armë të mbushura me boshllëqe ose ndonjë gjë tjetër në xhirime. Thjesht duhet të jetë plotësisht i jashtëligjshëm”, shkroi në Twitter Craig Zobel, një aktor dhe regjisor, meritat e të cilit përfshijnë Westworld dhe Mare of Easttown.

Megjithatë ai më vonë pranoi se të shtënat e drejtpërdrejta “kanë një rol në set”.

Në një intervistë me Variety, mjeshtri i pronave Dutch Merrick tha se armët e rreme nuk ishin aq bindëse, por mjediset e sigurta ishin thelbësore.

“Unë punoj në shfaqjen SEAL Team dhe ne bëjmë një ton me të shtëna me armë për këtë. Nëse ju keni thënë aktorëve të falsifikojnë të shtënat me një lodër ose kopje, bëjini të duket sikur po gjuan, kjo është marrëzi. Ju i jepni atij një armë të vërtetë që me të vërtetë qëllon, dhe është e rrezikshme nga pjesa e përparme dhe predhat dalin anash dhe kjo i jep atij zmbrapsje, dhe e vendos atë në mjedis dhe tani ju keni realizmin. Është plotësisht e sigurt, por po e vendos atë në një mjedis, ku është sa më real që të jetë e mundur. Dhe është detyra ime të sigurohem që askush të mos lëndohet”, tha ai.

Në një blog për Shoqatën Amerikane të Kinematografive të postuar në vitin 2019, Dave Brown shkroi se “CGI mund të përdoret për të shtëna me armë zjarri nga një distancë e afërt që nuk mund të arriheshin ndryshe, por po, edhe me të gjitha përparimet në efektet vizuale dhe të krijuara nga kompjuteri imazhe, ne ende gjuajmë armë me boshllëqe. Arsyeja është e thjeshtë: Ne duam që skena të duket sa më reale. Ne duam që historia dhe personazhet të jenë të besueshme”.

Ai shtoi se kjo mund të arrihet vetëm në mënyrë të sigurt duke punësuar ekspertë me përvojë të armëve të zjarrit.

Ndryshe, arma me të cilën aktori Baldwin qëlloi aksidentalisht Hutchins, 42 vjeçe, ishte një revole 0,45 Long Colt, tha Mendoza, i cili nuk dha hollësi se çfarë lloj municioni ishte.

Raportohet se të paktën dy incidente të mëparshme me armë kanë ndodhur në setin e “Rust” përpara vdekjes së Hutchins.

Për t’u bërë pjesë e grupit “Balkanweb” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. Grupi Balkanweb

Burimi informacionit @BalkanWeb: Lexo me shume ne : www.botasot.al

Spread the love

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *